فارس:

دادگاه ویژه روحانیت،علیرضا جهانشاهی (طلبه سیرجانی) را به اتهام تشویش اذهان عمومی،اخلال در نظم عمومی و توهین به مقامات قضایی به سه سال و نیم حبس  و محسن شیرازی را هم به دو سال و نیم حبس محکوم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری حاکم شرع دادگاه ویژه روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این مطلب افزود: حکم مربوط به طلبه سیرجانی روز گذشته صادر شده است.

وی افزود: این حکم بدوی بوده و متهم می‌تواند نسبت به آن اعتراض کرده و تقاضای تجدید نظر کند.

منتظری گفت: طلبه سیرجانی ابتدای امر تقاضای وکیل داشت اما در جلسه بعدی تصمیمش عوض شده و گفت وکیل نمی‌خواهد.

حاکم شرع دادگاه ویژه روحانیت با اشاره به اینکه این فرد به ۳.۵ سال حبس محکوم شده است گفت: بعد از تجدید نظر، حکم قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود.

در روزهای اخیر حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس و جمعی از نیروهای ارزشی پیگیر پرونده طلبه سیرجانی و محسن شیرازی شدند.


دیدین آدم وقتی دیگه خیلی تلاش میکنه و میبینه کسی حمایتش نمیکنه از پا میفته...

احساس میکنم آقای جهانشاهی همچین احساسی پیدا کرده که اعتراضی نسبت به حکمش نمیکنه...

همه اونهایی که کاری نکردین چون میگفتین ممکنه شبهه ای در کار باشه...ممکنه خطایی ازش سر زده باشه...خوب تماشا کنید...بالفرض صحت شبهاتی که نمیدونیم چی هستن هم این حکم کمی واسش زیاد نیست؟؟؟؟دردناکه!!!



بنده منظورم از کسایی که کاری نکردن متوجه یک شخص خاص نبود...بنده این چند وقت با افراد زیادی در این مورد گفتگو کردم حتی از غریب گرفته تا فایل و آشنا...منظورم همه اونهاست...